Jo Helgen har varit BRA!!

Först vill jag bara säga: BILEN GICK IGENOM BESIKTNINGEN!!!!

Nu till helgen!
Min käre man har sagt nu i några dagar att han ska ta med mig på ngt som jag tjatat om....
Visst...tänkte jag, i fantasin att han gör...
Jodå, han hade bokat rum på ett hotell i Malmö, jag solade, vi gick ut på stan & kollade butiker innan han bjöd på god mat med vin!
Sen på hotellet så satt vi ett bra tag i baren, drack kaffe & Lennart, och pratade och pratade.

Otroligt skönt eftersom vi inte varit själv på jag vet inte hur länge!!
Ungar överallt sen har han jobbat mycket den senaste tiden.
Så jag vill bara säga: TACK, TACK för en bra helg!!!

Nu tebax i vardagen...skola, jobb ja name it!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0