Halsfluss & Familia!

Halsfluss, influensa...ja kärt barn har många namn! jag har råkat ut för det iaf...med råge! Läkare har sedanb några år konstaterat att jag har "kronisk bronkit" så jag måste ha koll på min hals när jag får ont i den så den inte svullnar igen så jag tappar andan. Nu har det inte varit så farligt denna gång, men ibland har jag fått åka iväg till hospitalet & fått meducin så mina luftrör vidgas....Konstigt att man kan ha detta när man aldrig rökt i hela sitt liv? Har ju även hört att man kan få lungcancer utan att ha rökt en cigg oxå...världen e upp & ner!

Tog mig iaf till Familia, Mikki har ju börjat jobba i en inredningsbutik där och de har 90% RABATT på en massa prylar!!! Handlade för över 1000;- men det blev ju bara lite över 100;-....YIPPIE om det alltid kunde vara så kul att shoppa!
Det blev ljus, lampa, stor kruka, mera ljus, tavla....cooolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0