Åhhh så dumt...

Igår onsdag skulle jag börja med att ta en härlig promenad vid havet! Klitterhus är ju så vackert och solen sken ju så varför inte tänkte jag...
Jag satte mig i bilen, precis då ringde min mobil. Jag pratade på medans jag startade bilen & började köra... kom ner till järnvägsstationen, där stod polisen, helt ok tänkte jag & sa till min vän i luren att -"här står polisen, men jag håller ju hastigheten.."
polisen stoppade mig med bestämdhet...så jag avslutade mitt samtal och tog ner rutan för att fråga vad det va....-"Ska inte du ha bältet på dig" undrade han...Herregud, jag glömde ju ta på mig det!
-"jag tänker rapportera det" sa han sen...ja,ja...1500 ;- fattigare i ett svisch.....Dumma,dumma jag...jag var så arg på mig själv hela dagen, så passa er för polisen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0