Hej allihopa!

Jag vill börja med ett tack till Sussie som gjort en väldigt fin hemsida till mig :) Tack snälla!
Sen vill jag säga tack till alla som besökt ovannämnda hemsida & lämnat avtryck i gästboken, jätte-kul att läsa :)

Sak skärpa till mig med uppdateringar i denna blogg...har varit lat på sista tiden!!

Veckan som gått har gått sådär...det har blivit kallt, blött o ett riktigt skitvinter-väder...typiskt skånskt :(
Jag har vunnit 2 st biljetter till dansbandskampen ialla fall!! Så nu gäller det att hitta ngn som vill gå med mig..Strängnäs är staden allt ska ske...det är vip-biljetter med bubbel, mat, dryck och backstage-pass, så det är fina saker vi pratar om!!
Sen skulle jag ju egentligen vara i Gbg just nu på kurs, men jag ångrade mig och kom på att jag vill gjöra ngt annat än cranio-sakral så jag har anmält mig på energimassage-kurs ist ;) 22-23/11.

Hej hopp i lingoskogen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0