Åke Nyström

veckan som gått har varit otrolig! Dr: Åke Nyström har varit här i Sverige & Helsingborg för att undersöka ev blivande patienter samt föreläst om sin op-metod. Allt har gått bra, han är en underbar kirurg med bägge fötterna på jorden så det är lätt att prata och samarbeta med han, tack & lov! Alla ni som känner han vet vad jag menar...
Totalt blev det över 60 undersökningar, detta under 3 dagar, insåg nu så här efter detta att jag måste lära mig mer runt omkring denna operation, så jag har bestämt tillsammans med Åke att se till att komma över helst med en patient för att följa med och gå bredvid i 14 dgr. Detta ser jag fram emot. värsta är ju flygresan...
Föreläsningarna under fredagen bestod förutom Åkes metod, av Olof Omberg/skadejurist  samt av en professor från Chalmers i Göteborg som pratade krock-dockor (lyssnade jag ej på eftersom vissa åkte på sjukhuset för att köpa injektionssprutor + vätska), men det var säkert intressant!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0