Whiplash

Vi är många, ja jätte-många här bara i lilla Sverige som drabbats av W-L skada, en del mindre skadade en del andra mer skadade, naturligtvis skulle jag tillhöra den senare delen...
Skadades första gången för en hel del år sen 1992 efter en misshande på en pub i Sundsvall, ja...jag var nykter & skulle gå mellan ett bråk det va då det small...jag blev nedslagen & inkastad med ryggen före in i en scenkant, sen var det kört!
Andra skadan hände när jag på väg till sturup, jag skulle flyga iväg på rehab på Gran Canaria.... en bil som hade stopplikt stannade INTE, så vi körde in i hans bakre parti i 90 km/h, smällen var hemsk och lilla jag blev mycket sämre i nacke, rygg, käke, huvud mm. Någon rehab-resa blev det ju inte...
Nu 2006 åkte jag på landstingets bekostnad till Omaha, USA och opererade min nacke, jag blev mycket bättre tack vare metoden Trigger-punktskirurgi! Tack Åke du e en pärla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0