Mina vänner!

Tänk vad jag är lycklig, jag har så många fina vänner! Ingen nämnd & ingen glömd.
Tack för att ni finns, ni är lite utspridda i landet, men det gör ingenting!
Vissa vänner finns kvar sen förr, sen har jag fått så fina vänner sen vi startade upp Trigger och framförallt Trigger Syd, ta vara på varann, vi har ett liv och bestäm er för att vara lycklig den tid vi har på jordelivet .
Ge tid åt varann, ta en fika, träffas och bara vara, ställ inte för höga krav på varann, det blir ingen lycklig av, njut istället av att få ha vänner omkring er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

det e skönt att du e på benen igen så vi kan jobba lite och ha roligt mycket: ) : ) nina q

2008-08-01 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0