Har varit dålig länge nu

F-låt att jag inte skrivit på länge...
Har legat en vecka på sjukhuset efter att mitt vänstra ben lagt av, låter konstigt va? det började med att det typ gick i baklås, sen inom 2 timmar hade hela vänstra benet + foten lagt av helt. Ljumsken samt alla muskler jag har på den sidan ville inte längre, jag hade så j-a ont!!!
Först asade Mats in mig i volvon med mkt möda, sen kom vi till slut ner på akuten här i Ä-holm, därifrån blev det ambulans in till H-borg. Lag blev inlagd på kirurgen av ortopedläkare men behövde egentligen en nevrolog....ipumpad intravenöst med massor av morfin så låg jag i 7 dgr...sen hittade de inget riktigt fel utan jag fick åka hem i måndags med samma smärta...samt att jag ska under dagen äta 100 mg morfin + panodil + ngt som ska förstärka morfinet...jag orkar snart inte detta, ska det aldrig ta slut? Vad har vi för vård?
Tårarna rinner....

Kommentarer
Postat av: Peter Wahlberg

Hej Mariette!

Trevligt att talas vid igår. Hoppas att du kan komma upp från den här svackan så fort som möjligt, innan sommaren tar slut.

Nu har jag kollat in din nya bil, den är ju riktigt läcker. Kör försiktigt.

M v h

2008-07-30 @ 14:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0