Trigger-syd

Jo hej igen... igår onsdag var jag först på mammografi (finns det pappografi oxå?), de tog 3 prover från tutten för jag har ont i den, sen ska det skickas till ngt labb, men det e säkert inget farligt!
Efter det så var jag sen till mitt Trigger-möte med mina vänner Nina & Björn, vi jobbar nu på att först vara med på Hälsomässan den 6/9 på Björnen i Åstorp där vi ska visa upp oss och tala om för folk att hjälp mot nackskador finns!!
Den 6-7-8 November kommer Åke Nyström hit till Himlagården för att undersöka folk om de kan bli opererade med trigger-punktskirurgi, ska bli jätte-kul att träffa min Guru igen, han som gav mig ett nytt liv, ett tredje.....
ANMÄL ER OM NI ÄR SKADADE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0