Låååånghååårig nu!

Japp, då va det gjort! Mikki har lagt sina händer på mitt hår och gjort det lååångt & svallande! Enda gång man kan säga till frisören att man ska ha långt & svallande :) Ja, hon bsatte dit 30 cm extra på mig, häftigt men ovant!
Det blev även lite slingor i det, lite brunt, rött samt ljust, coolt hoppas nu det sitter i ett tag...annars får hon väl sätta tebax håret.. :P He,he..
Dagen har annars innehållit följande: Besök på leksaksmagasinet, ÖB, sen hem och gå till tvättstugan (på en fredag), sen blev jag såååå sugen på chinamat att jag hämtade kycklingsoppa (yummy) 3 små rätter och bänkade mig inför premiären på DOOBIDOO!!!! Där va han, gått ner i vikt tror jag, stilig, ledigt klädd med jeans+skjorta & en kavaj, snyggt Lasse!! Att Babben larsson va med ikväll va bara en bonus, älskar denna kvinna med hennes underbara skratt & dialekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0